środa, 19 grudnia 2012

zdrowe odżywianie a nasze życie

Zastanawiałeś się kiedyś czy zdrowe odżywianie się może mieć wpływ na twoją wagę, zdrowie oraz wygląd? Okazuje się, że ma to ogromne znaczenie! Dzięki dostarczaniu naszemu organizmowi odpowiednich składników możemy nie tylko cieszyć się zgrabną sylwetką, ale również lepszym samopoczuciem, co może mieć znaczący wpływ na nasze życie!

Dzisiaj ludzie są zapracowani, mają mnóstwo problemów, a stres często staje się nieodłącznym elementem życia. Chociaż najczęściej nie możemy prowadzić takiego życia jak chcemy, to możemy je w znacznym stopniu ulepszyć właśnie dzięki prawidłowemu odżywianiu!

Jak zacząć? Pierwsze efekty możemy osiągnąć dzięki oczyszczeniu organizmu. Najprostszym i najtańszym sposobem na to jest picie minimum 2 l wody dziennie. Co poczujemy dzięki tej niewielkiej zmianie?

Spadek poziomu wody w organizmie o około 2%  może spowodować problemy z koncentracją, utrzymaniem uwagi i zapamiętywaniem. Czy potrafisz ocenić czy ten problem dotyczy również ciebie? Przekonaj się sam, pijąc 2 l wody dziennie- będzie to pierwszy krok do polepszenia twojego życia, do zdrowego odżywiania.

Jak było ze mną? Przyznam nie było łatwo. Nigdy nie piłam dużo. Nie lubiłam wody. Piłam ok 3 szklanek herbaty dziennie plus szklanka lub dwie soku. To jakby nie było tylko nieco ponad litr płynów. A przecież chodziło o wodę i to 2 l! Było ciężko, ale poczułam od razu rezultaty- brzuch stał się płaski, a ja dzięki temu czułam się lekko i miałam więcej energii. Wspaniałe uczucie! Spróbuj!

Jaki jest kolejny krok w zdrowym odżywianiu? Jak powinno wyglądać nasze śniadanie i jaki to ma wpływ na dalszą część dnia? O tym w moim następnym poście. Zapraszam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz