piątek, 21 grudnia 2012

to co z tym śniadaniem?

Oczywiście każdy z nas wie jak powinno wyglądać zdrowe śniadanie. Np tak:

Nie wiem jak dla was, ale dla mnie wygląda smacznie. Tylko, że szczerze mówiąc trudno zadbać o takie śniadanie a przynajmniej dzień w dzień. Brak czasu sprawia, że często jemy coś na szybko, albo w ogóle nic nie jemy. W moim przypadku wyglądało to tak, że codziennie starałam się zjeść śniadanie, ale niestety dawało mi ono energie tylko na chwilę. Zaraz robiłam się senna i głodna.

Dla mnie najlepszym rozwiązaniem okazał się koktajl z firmy Herbalife:
Jest to suplement diety, który można dodać do naszego śniadania, albo pić go zamiast śniadania. Zawiera on wszystkie niezbędne składniki dzięki którym nasz organizm funkcjonuje prawidłowo. Co najważniejsze zapewnia nam energie na zdecydowanie dłużej niż nasze śniadanie i do tego jest smaczny.

Co się wiąże ze spożywaniem tego koktajlu? Skoro zaspokaja nasz głód na długo, to znaczy, że nie podjadamy co chwile często niezdrowych przekąsek, dlatego łatwiej nam kontrolować naszą wagę!

Jeżeli byłbyś zainteresowany tego typu śniadaniem odpowiem na wszystkie pytania:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz